Just nu har vi högt tryck och längre leveranstider. Tack för er förståelse ! 

Varukorg

Din varukorg är tom...
Totalt: 0 SEK
Till kassan

FAQ- Vanliga frågor och svar 

Här har vi samlat de vanligaste frågor vi får från våra kunder. Hittar du inte svaret du söker är du alltid välkommen att kontakta vår kundservice för personlig support info@playbox.se. 

  • Hur kan jag bli B2B-kund hos Playbox? 
    För att bli kund på hos oss behöver du ha ett registrerat företag eller vara en skolverksamhet. 
    Du blir kund genom att klicka på "Bli kund" i menyn och följa instruktioner. Därefter kommer vi att granska registreringen och vid godkännande kommer ett företagskonto skapas. Du kan börja handla direkt! 

 

  • Vilka typer av produkter erbjuder ni? 
    Vi erbjuder allt inom pyssel och hobby. Våra produkter passar såväl i en butikshylla som i en skolverksamhet.

 

  • Kan jag handla om jag inte är registrerad kund?
    För att kunna handla hos oss behöver du vara en registrerad företagskund. 

  • Kan jag få anpassade produktföpackningar eller sortiment för vår verksamhet? 
    Playbox erbjuder skräddarsydda lösningar för företag. 

  • Finns det några minimumordervärden för beställningar? 
    Ja, minimumorder hos oss är 5000kr.

  • Vilka leveransalternativ erbjuder ni? 
    Vi erbjuder leverans via Schenker inrikes och Dachser utrikes. 

  • Hur lång är leveranstiden?
    Leveranstiden beror på volym och leveransadress. Vi uppskattar leveranstiden till 7 dagar inrikes och 14 dagar utrikes. 

  • Vilka betalningsalternativ erbjuder ni? 
    Förskottsbetalning och faktura. Se Köpvillkor.

  • Hur kan jag kontakta Playbox kundtjänst?
    Mejl: info@playbox.se
    Telefon: +46 (0)476 60210

  • Var hittar jag produktkatalogen?
    Du hittar vår produktkatalog här: (länka)